Look at last night, last night was amazing

Hejhej! Last night var skit kul! Det började med att efter skolan gick jag,linnea och emmy hem till diddi. Var där tills fem sen for jag hem och åt. Sedan gick jag tillbaka till diddi eller dom kom och mötta upp mig med spark. Vi for då till vår fina vän viktor och va där ett tag. Sen drog vi ut på äventyr med sparkarna. Vi for till Jesper men han var inte hemma utan på hovet så så tog vi sparkarna och drog dit. Men när vi kom fram hade dom redan åkt så vi fick åka hela vägen tillbaka till viktor och vänta in jesper. Vi va hos viktor ett tag sen drog vi till diddi och där avslutades kvällen runt klockan halv 1. Var iallafall en skit kul kväll!
Dansade även Just Dance hos viktor! Haha gud så kul det va 😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback