The weekend

Hejhej! Bloggappen har laggat lite så har inte kunnat blogga så mycket.
Den här helgen har jag träffat kompisar och dömt skolcupen. I fredags var jag med Felicia och Sara. Åh som jag har saknat den flickan! Jag beundrar henne till tusen, världens starkaste flicka!
På lördagen for jag och Rebecca och dömde skolcupen. Åh herregud vad ungarna är söta asså! På kvällen så for jag till henne och Sara och linnea kom och vi planera vår Stockholm resa.
Idag så fortsatte jag och rebecca döma. Kom hem runt halv 4 och var så trött att jag somma till middagen. Sen dess har jag inte gjort nånting. Nu ska jag sussa och tagga en hel veckas skola! Woooohoooo! Nä.
Amen tjenis vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback